Direct Technologies Helpdesk!

Με σκοπό την παροχή εύκολης πρόσβασης στις υπηρεσίες υποστήριξης και για την καλύτερη δυνατή εμπειρία παροχής υπηρεσιών, η εταρεία μας εφαρμόζει ένα σύστημα προτεραιότητας κλήσεων τεχνικής υποστήριξης (Ticket System) το Direct Technologies Helpdesk. Σε κάθε αίτημα για υποστήριξη ορίζουμε έναν μοναδικό αριθμό Ticket με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη και τις απαντήσεις από τους τεχνικούς μας σε άμεση σύνδεση. Για την διασφάλιση των υπηρεσιών μας παρέχεται καταγραφή όλων των κλήσεων, καθως και του ιστορικού υπηρεσιών υποστήριξης. Για να υποβάλετε μια κλήση (ticket) θα πρέπει να εχετε στη διάθεσή σας ένα έγκυρο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Για να καταχωρήσετε ένα αίτημα υποστήριξης κάντε κλικ εδω